Jest absolwentką Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Krakowie. Już na 3-cim roku studiów zadebiutowała w Operze Krakowskiej partią Królowej Nocy w „Czarodziejskim flecie” Mozarta pod dyr. K.Bumanna. Pięć lat później rolę tą prezentowała podczas tournee w Holandii w koprodukcji z Teatrem Wielkim z Budapesztu.
W 1997 roku rozpoczęła współpracę z Operą Dolnośląską we Wrocławiu, gdzie zadebiutowała w partii Rosiny w „Cyruliku sewilskim” G.Rossiniego oraz Frasquity w „Carmen” G.Bizeta.
W tym samym roku zajęła I miejsce na „Kursie Mistrzowskim dla Śpiewaków Operowych”, w Krakowie prof. Ryszarda Karczykowskiego, a w roku następnym otrzymała nagrodę specjalną dla najlepszego głosu żeńskiego, co zaowocowało udziałem w koncertach z cyklu „Promocja Polskich Talentów” w Austrii (koncerty w Eisenstadt i Baden).
Od 1999 roku była solistką Opery Krakowskiej, gdzie wykonywała następujące partie: Rozyny w „Cyruliku sewilskim” G.Rossiniego, Neddy w „Pajacach” R. Leoncavalla, Hanny w „Strasznym Dworze” S. Moniuszki, Łucji w „Łucji z Lammermoor” G. Donizettiego, Coraliny w „Torreadorze” A. Adama, Violetty
w „Traviacie” G.Verdiego, Gildy w „Rigoletto” G.Verdiego, Zosi w „Halce” S.Moniuszki, Fiordiligi w „Cosi fan tutte” W.A.Mozarta, Królowej Nocy w „Czarodziejskim flecie” W.A.Mozarta, Rozalindy „Zemsta nietoperza”R.Strauss.
W 2003 roku brawurowo zadebiutowała w Teatrze Wielkim w Warszawie w roli Hrabiny di Folleville w polskiej prapremierze „Podróży do Remis” G. Rossiniego, pod dyr. A.Zeddy u boku Ewy Podleś.
Podczas festiwalu Sacrum Profanum w Krakowie wzięła udział w widowisku „Carmina Burana” C.Orffa produkowanym przez P.Orskiego. Była wyróżniona zaproszeniem do koncertu „Last Night of the Proms In Cracow 2003” pod dyrekcją M.Fitzgeralda z NOSPR.
W 2004 roku wystąpiła ponownie na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie jako Zofia w „Halce” Moniuszki, w reżyserii M.Fołtyn. Podczas drugiej edycji krakowskiego festiwalu Sacrum Profanum wystąpiła w „Requiem” Mozarta pod dyrekcją T.Bugaja. W 2004 roku była wytypowana do nagrody „PASZPORTY POLITYKI” w kategorii „Muzyka poważna”. W 2005 roku wystąpiła z „Requiem” Mozarta w Filharmonii Krakowskiej, tym razem pod dyrekcją M.Zilma, a także w II Symfonii c-moll G.Mahlera pod dyrekcją V.Schmidta Gertenbacha. W lipcu 2005 miała zaszczyt uczestniczyć w „Internachionale Orgel Woche Musica Sacra” w Norymberdze, wykonując II Symfonię c-moll Mahlera pod dyrekcją T.Bugaja.
Rok 2005 przyniósł również udział w prestiżowym „Festival delle Nazioni w Citta di Castello” we Włoszech, a także zapoczątkował wieloletnią współpracę z Dyrektorem Bogusławem Kaczyńskim podczas Europejskego Festiwalu im. Jana Kiepury w Krynicy. 2006 rok zaowocował nagraniem widowiska telewizyjnego pod dyr. M. Błaszczyka podczas Festiwalu im. J.Kiepury w Krynicy. W 2007 roku zadebiutowała na scenie Filharmonii Poznańskiej pod dyrekcją W.Pijarowskiego. W tym samym roku odbyła się premiera „Cyrulika sewislkiego” pod dyr.W. Crutchfielda w Teatrze Wielkim w Warszawie, w której zaspiewała partię Rozyny. Rok 2007 to również rozpoczęcie współpracy z Filharmonią Śląską.
Ważnym wydarzeniem 2008 roku był debiut w Filharmonii Narodowej w Mszy As-dur F. Schuberta pod dyrekcją W. Wellera oraz wykonanie „Oratorium na Boże Narodzenie” J.S.Bacha w Filharmonii Śląskiej. Uwieńczeniem roku 2008 było otrzymanie nagrody im. A.Hiolskiego w kategorii debiut operowy.
W 2010 roku zadebiutowała na scenie Filharmonii Jeleniogórskiej pod dyrekcją M.J.Błaszczyka. Z powodzeniem wystapiła w premierze „Czarodziejskiego fletu” Mozarta w partii Królowej Nocy w Operze Bałtyckiej pod dyrekcją J.M.Florencio. W tym też roku dokonała nagrania telewizyjnego na
„Międzynarodowym Festiwalu” w Łańcucie, zadebiutowała na „Festiwalu Muzycznym Krystyny Jamroz” w Busku Zdroju oraz „Międzynarodowym Festiwalu” w Mielcu. W 2010 roku wystąpiła również w oratorium „Stabat Mater” pod dyr. K.Bumana w Filharmonii Bałtyckiej. Sukcesem roku 2010 jest debiut w „Normie” Belliniego, gdzie brawurowo wykonała partię Normy u boku Zorana Todorovicha pod dyrekcją P.Przytockiego.
2011 rok to kolejne sukcesy artystki - debiut w wykonaniu „Requiem" G.Verdiego ze S.Toczyską pod dyr. K.Bumanna na inaugurację Gdańskiego Festiwalu Muzycznego w Katedrze Oliwskiej oraz udział w inauguracji sezonu Orkiestry Symfonicznej w Toruniu w dziele W.Kilara „Angelus" pod dyr. J.M.Błaszczyka.
Brała udział w wielu kursach mistrzowskich, m.in. Bachakademie u prof. Anny Reynols, a także u A. Kaweckiej, Ch. Elsnera, A. Pears, R. Karczykowskiego.
Współpracowała z wiodącymi polskimi dyrygentami: A.Straszyńskim, T.Przybylskim, T.Kozłowskim, S.Wróblewskim, T.Bugajem, A.Wicherkiem, E.Michnik, T.Zateyem, W.Michniewskim, S.Chrzanowskim, M.J.Błaszczykiem, W.Pijarowskim, Cz.Grabowskim, T.Tokarczykiem, P.Przytockim, P.Sułkowskim, P.Wajrakiem; a także międzynarodowymi A.Zeddą, M.Fitzgeraldem, M.Zilmem, R.Baderem, V.Schmidtem-Gertenbachem, W.Crutchfieldem, W.Wellerem, N.Paszkowskim, J.M.Florencio, K.Bumannem, W.Bockmanem.
Współpracowała z wieloma operami polskimi i zagranicznymi: Teatrem Wielkim w Warszawie, Teatrem Wielkim w Łodzi, Operą w Krakowie, Operą Bałtycką w Gdańsku, Operą Sląską we Wrocławiu, Teatrem Wielkim w Budapeszcie.
Koncertowała w filharmoniach: Filharmonia Krakowska, NOSPR w Katowicach, Filharmonia Śląska w Katowicach, Filharmonia Dolnośląska w Jeleniej Górze, Filharmonia Poznańska, Filharmonia w Zabrzu, Filharmonia Bałtycka w Gdańsku, Filharmonia w Zabrzu, Filharmonia Narodowa w Warszawie.
Uczestniczyła w wielu festiwalach krajowych i zagranicznych m.in. „Sacrum Profanum” w Krakowie, „Internachionale Orgel Woche Musica Sacra” w Norymberdze, „Festival delle Nacioni” w Citta di Castello we Włoszech, „Festiwal im. Jana Kiepury” w Krynicy, „Festiwal Viva il canto” w Cieszynie, „Festiwal Letni Operowy” w Krakowie, „Miedzynarodowy Festiwal” w Mielcu, „Festiwal Muzyczny” w Łańcucie, „Międzynarodowy Festiwal im. Krystyny Jamroz” w Busku
Zdroju.
Koncertowała w takich krajach jak Belgia, Holandia, Niemcy, USA, Dania, Kuwejt, Włochy.
Zapraszamy również na
www.piasecka.pl